25. sep. 2007

"Tante Mia"....

Min grønne "Tante Mia".
En utfordring å bruke grønne stoffer. Grønt er ikke bare grønt har jeg skjønt! Først skulle jeg ikke ha blomster på, men så ble den så GRØNN at jeg ombestemte meg. Blomstrene skulle egentlig være på midten, men...
Mønsteret er Annaka`s.
Fikk litt "til overs", (som de sier i reklamen) så jeg sydde en liten brikke...


Og så....har jeg blitt tagget av Marita BK, Merethe, og Timotei.



Reglene:


1. Link tilbake til den som har tagget deg og skriv reglene.

2. Fortell 7 ting om deg selv, både seriøse og mindre seriøse.

3. Tagg 7 andre bloggere og skriv en link til dem.

4. La disse få vite at de er tagget ved at du skriver en kommentar i deres blogg.




Oj, 7 ting...ikke lett det, men:

1. Jeg husker hendene til de fleste mennesker jeg kjenner.

2. Jeg liker ikke å kjøpe sko, men i år har jeg kjøpt hele 9 par !!!!

3. Jeg liker ikke tunneler.

4. Jeg elsker praktiske ting.

5. Jeg har gjort en hat-trick i fotball.

6. Jeg dro til Berlin og tok utdanning i fysioterapi , uten å kunne tysk!

7. Jeg koser meg når jeg får være kreativ, og lage ting.


Jeg utfordrer: Anni, Kristine, Mon@, Haldis, Lindas Hus, og Irene.

12 kommentarer:

@afjo72 sa...

Hehe, "tid til overs"... Sender du litt min vei?? :o) Både løperen og den andre duken ble nå ihvertfall kjempefine! Jeg digger grønt. :o)

Ha en finfin dag! :o)

Anonym sa...

Det var noget af en udfordring, men tager imod den, må bare lige tænke lidt, vild flot løber du har lavet, flotte grønne farver.

Sølvis blog sa...

Knallfin tante-Mia-løper du har laga

Anonym sa...

Så koselig å få høre litt mer om deg! Og så artig at det er flere enn meg som ikke liker å kjøpe sko...

Rita Tjelta sa...

Så fin duken ble. Likte denne versjonen bedre enn orginalen.
*grønt er skjønt* LOL

Anonym sa...

Kjempefin løper og brikke! :)

Anonym sa...

Kjekt å bli tagga av deg. Du syr mykje fint, er ofte innom. Kjekt å vite litt om deg,blir ei "dame" bak bloggen no.

Anonym sa...

Tante Mia ble flott i grønne farger. Eg liker veldig for dette mønstret. Synes det er enkelt og fint uansett farger man syr det i..
Ha en flott dag videre!!!!

Anonym sa...

Det var en riktig fin løper. Artig navn på den, har ikke hørt det før. Takk for titten! Hilsen http://www.siddis-in-houston.blogspot.com/

Anonym sa...

Din tante Mia ble virkelig flott,synes den ble flott i grønt jeg.Ha ei fin helg.

Linda sa...

Beklager at jeg ødlegger opplegget ditt,det er ikke noe for meg.

Anonym sa...

Knall-grønn Tante Mia var kjempefint.Avogtil er det kjekt å sy i litt frekke fargekombinasjoner..Jeg sykke i forskjellige røde farger,uten blomst,og det ble juleduk til kjøkkenbordet.
Madir