28. jan. 2008

Dekket til sjømat 2..


Da var endelig alle 4 brikkene ferdig. Jeg vet ikke hvem som ble mest lei av knapphullssting, jeg eller maskinen min. Han satte seg virkelig på bakbena, men jeg kom i mål.


Nå ser du kanskje forskjellen på fisken og haien under. Denne karen har fått både gjeller og munn... :o)

Av restene ble det et par grytekluter. I min jakt på maritim pynt, fant jeg noen sneglehus i perlesamlingen til min datter. Se på de fargene!, de matcher jo stoffene helt! Snakk om flaks!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Spisebrikkene dine ble kjempeflotte, for en jobb det må ha vært. Og så flotte grytekluter.
Hilsen Mon@

Inger sa...

Nydelig arbeid du har gjort. Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Ha ei fin og kreativ uke.

Anonym sa...

Ja se der, de ble jo kjempeflotte spisebrikker...