29. apr. 2008

Tilda Poncho



Jeg har sydd poncho og hatt til jenta mi. Mønsteret er hentet fra Tone Finnangers bok: Tildas Julehus. En utrolig flott bok. Tenkte hun skulle ha på seg dette 17.mai. De siste årene har det ikke vært spesiellt varmt, så det bør gå bra med en poncho av ullfilt. Skulle det bli uvanlig varmt så får hun ta på en sommerkjole....:O)

April er rosa, og dette er mitt bidrag for april.

Nærbilde av dekoren. I mangel på perlemorsknapper, fikk kvistene perler. Det ble svært godt mottatt.


* * * *
Det er alltid hyggelig å være til inspirasjon for andre. To av mine kollegaer har kastet seg ut i Blogglandia. Den ene er VELDIG flink med penselen. Besøk bloggen hennes Maledilla.
Den andre lager UTROLIG FLOTTE nisser og troll. Hun er dessuten blitt smittet av "sysyken" som rammet meg for over ett år siden. Ta en tur innom Nissestien.


13 kommentarer:

Steinbokkjen ;o) sa...

Fantastisk fint 17. mai antrekk. Du e amazing som alltid. Så heldige dine søte små e så har ei så Suuuuuuuuuuuuuper flink, kreativ og kjekk mamma!!! Eg og e heldig so får vetta inspirert av deg! YOU ROCK! KOOOOZ deg! Møtast snaaart!! klem frå meg

Anonym sa...

Det antrekket var knallfint!!!

Anonym sa...

Så kjempefint! Hun kommer nok til å føle seg kjempefin på 17.mai!

hobbybloggen sa...

Utrolig lekkert sett!

Anonym sa...

Kjempefint og lekkert sett - som alt du lager :-)

Ser fram til min lille frøken blir større, og jeg kan lage noe sånt.

God langhelg.

Anonym sa...

Så utrolig nydelig det antrekket var!! Tusen takk for inspirasjon.

Julia sa...

Det var kjempefint antrekk til søt jente! Nå ble jeg inspirert til å ta frem maskina..

pip sa...

Hvor er hun sød i det lyserøde sæt, ha en god weekend.

Timotei sa...

Dette var et helt utrolig vakkert sett! Så flink du er!

Anonym sa...

Lekkert.. ble sittende helt bergtatt av alt det vakre du lager.. tusen takk for titten.. kommer helt sikkert innom igjen (en dag jeg har god tid)

mali-mo sa...

Så kjempemasse fine ting du lager1 Veldig inspirerende å kikke innom bloggen din!

Lappesola sa...

Nydelig jente i flotte klær.
Hilsen Sol

Anonym sa...

Dette settet var helt vidunderlig! En heldig 17.mai prinsesse :)
Nettene dine syntes jeg var utrolig artige, har ikke sett sånne før.
Ønsker deg en fortsatt fin søndag!