22. aug. 2008

Tidlig ute...


"Høytidsengler" et design av Annaka.
Det var ikke helt planlagt å sy juleduk i sommer, men Kaktus Quilts hadde "Jul i Juli " og alle sine julestoffer til halv pris. Da var det bare å finne frem alle julestoffene fra skapet og finne ut hva jeg "manglet".....


Jeg fallt fullstendig for rammestoffet i denne duken, og var så spent på hvordan resultatet ville bli, så jeg satte igang med å kutte opp....sy i sammen, og ..nå etter ferien gjenstod applikering og lukkekant..

Jeg har ikke sydd på perlemorsknapper på trekantene, skal se om jeg finner noen andre...eller om den blir uten...
Tusen takk for alle gratulasjoner . Ha en strålende helg ;O)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig flott duk - den må jo bare ryddes av bordet før kaffen kommer på..!

Inger sa...

Nydelig duk. Dette mønsteret er så flott. Vil helt sikkert bli fin i andre fargekombinasjoner også. Ha ei strålende helg du også.

Lappestua sa...

Kjempelekker!

Anonym sa...

Kjempefin! - begynner nesten å glede meg til jul. Hadde ikke tenkt å begynne på juleprosjekt enda, men nå ble jeg inspirert...

Anonym sa...

Så flott duken din ble! Har sydd en sånn jeg også...AnnaKa har jo så mange fine mønster...

God helg til deg også :)

Rita Tjelta sa...

Så flott duken ble!
Hvorfor ikke sy juleting om sommeren, for til jul har en jo aldri tid ;)
Godt å ha deg hjemme igjen, og vi snakkes på tirsdag?? *smile'

Anonym sa...

Utrolig lekre stoff du har brukt i juleduken din, den ble helt nydelig :)