17. juli 2009

Hysj.....


Et lite "hint" til å henge på døren.
Det har skjedd lite på håndarbeidsfronten. Det har tydeligvis også min 8 årige sønn fått med seg.
Idag da jeg strøk noen stoffer jeg hadde liggende, kom kommentaren; "Nå er det jammen lenge siden du har sydd mamma!!"
Tja, det går mest i hus,unger, ferie og hage..
Jeg har ikke vært særlig mye på nettet heller, men ser at hyggelige kommentarer stadig legges igjen på bloggen. Tusen takk! Denne awarden har jeg fått tidligere, men så dukket den opp igjen fra Grethe. Hjertelig takk ! Trenger du inspirasjon så ta en titt i den flotte bloggen hennes.
Grethe har også en Giveaway. Ta en titt!



Dette bamsekortet er fra Lappetussa. Hun får den i retur, og jeg gir den videre til....




En koselig liten hilsen kom til meg fra Anne, Karanan og Rita.Hjertelig takk!
Jeg sender en vennskapsrose til alle dere som titter innom, med ønske om en fin dag!
Siden jeg ikke har vært på bloggrunde på leeeeenge, gleder jeg meg til å surfe rundt og ta til meg inspirasjon fra de mange flotte bloggene.
God helg!

8 kommentarer:

Grethe sa...

Tusen takk for bamse award og pene ord på bloggen din.
Jeg synes du har så mye fint, herlig hjerte du har sydd - en fin ide - den tar jeg med meg...
Ha en fortsatt fin helg :0)

LAPPEQURI sa...

Tusen takk for det flotte kortet:-)
Dårligt sy vær her og ferie tid (flott vær) Men kommer vel sterkere tilbake etter ferien;-)
Ha en fin og kreativ sommer:-))

Merete sa...

Kjempekoselig hjerte du har sydd, flott både å ha på døra og på barnevogna dette!

Anne sa...

Tusen takk for kortet og for hyggelige ord på bloggen min! Og det hjertet falt jeg for :)

Evas Passion sa...

gud vad fina saker du gjort!!!Underbart vackra!!!!!!Foljer din blogg nu,ska bli spannande att se vad du hittar pa!!!

maledilla sa...

Hei Tina !!!!

Tusen takk for pene ord og bamsekortet. Gleder meg til neste treff. Ha en videre god sommer til tross for været her på vår kant av landet........! Bamse kort i retur til deg !!!!!
Mona

Anne sa...

En veldig sen og veldig varm takk fra meg for awarden - den var koselig å finne da jeg kom på mail og blogg etter lange feriedager!
Nå har jeg kost meg med sommerens innlegg :)

Siddis back home sa...

Her var det mye fint!! Det hjerte var en god ide, kan være fint til min lille prins og prinsesse... ha en fortsatt fin uke!