23. sep. 2010

PIF gave/ PIF gift


I fjor i august meldte jeg meg på
"Pay it forward" hos Stina.
Jeg er godt igang med gaver til de som meldte seg på hos meg.
 I forrige uke sendte jeg dette til den første på listen; Tiriltunge.
  Last year in august i was lucky to be
one of the first three to sign up for P.I.F at Stinas blog.
Well, time flies and last week i sent my first gift to Tiriltunge.


En søt liten "Tilda" kanin...
sweet little "Tilda"  bunny.........


En liten løper, 11" x 23"
A small tabelrunner...


..og et hjemmedekorert lys...
(et motiv fra en serviett ble smeltet inn i lyset ved hjelp av en hårføner.)
And a candel..decorated with a napkin...


  Duken er mitt eget design, 
inspirert av kaninen og "Tress" isen fra Diplomis... :O)

This tabelrunner is my design, Inspired by the rabbit,
 and a norwegian ice cream. called "Tress".

14 kommentarer:

HegeT sa...

Åååå, gurimalla, for en flott gibortgave....
Nydelige farger på både kaninen og løperen...!!..
Faller nok i smak hos mottageren vill jeg tro..

torsdagshilsen
HegeT

Nette Cecilia sa...

Så vackra arbeten du gör ,sätter mig som följare av blogg,ha det bra,Nette

Erika sa...

It is very lovely!

Odins lille hjørne sa...

Så flotte gaver du har gitt bort!! Heldige mottakere! :o)

Sissel`s syglede sa...

Du verden så utrolig flott. Løperen er jo bare et syn for øyet også så så godt den passet sammen med kaninen. Du er utrolig flink.
Ha en trivelig helg.
Klemz fra Sissel.

kreativkjeller sa...

Kjempefint...
Ser du frista med rosa...tøfft. :-)
Ha ei fin helg...hils mann og barn fra oss.

2ne sa...

Kjempeflott gave, så heldig hun er. Ønsker deg en riktig god helg.

Anonym sa...

Helledussen for ein lekker duk!!! Enkel, men med fantastiske fargar :)

Be-ty sa...

Dette ble en nydelig gave! Løperen så enkel og pen, og alt i matchende, delikate farger. Vakkert :))

Hege sa...

Utrolig søt kanin,og kjempe flott duk,skikkelig duse fine farger ilag.En hærlig gave å få:)) Ha en fin uke

Marianne sa...

Hei! Så flott gave og jeg "falt" helt for løperen din. Den var vakker. Sånn har jeg også lyst på :o)

Steivor sa...

Den løperen der e bare helt nydelig:))

Sew Useful Designs sa...

Tina - I really LOVE what you make!

I am a big fan of Tilda and your bunny is just gorgeous, and your own design for the table runner complements her beautifully!

Can i ask what kind of fabric you used for the bunny's body/face?

I am currently working on some Tilda santas!!!

Hugs!!! Vikki :-)

Be-ty sa...

Ser jeg har kommentert løperen din tidligere, men jeg har ikke glemt den ;) Jeg synes bloggen din og tingene du lager er så inspirerende og flotte, så jeg tror jeg må prøve meg på en nesten kopi av denne løperen en dag.