24. apr. 2007

Vann over hodet?



Fredag fikk jeg denne boken; "Big Book Of Building Blocks", Quiltemagasinet + mønster på By veska i posten. Toppers, men litt mye stimuli på en dag....

Boken bestillte jeg hos http://www.abquilt.no/index.php?/shop_site, etter å ha sett galleriet på hjemmesiden deres. Utrolig hvor mye stilig som en kan lage, bare fargene blir satt sammen riktig. Godt at jeg ennå strikker, for dette krever planlegging.

I boken brukes linjalen på bildet. En Super 60. Den skal kunne brukes til en hel del...Så spørs det om jeg har tatt meg vann over hodet ? Vi får se. Jeg har forresten ikke sydd en eneste kube fra før, (som om det skulle hindre meg..)men de hule kubene som jeg så i galleriet var bare så stilige!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.Dette gleder jeg meg til å se ferdig.Blir imponert bare av å tenke på det prosjektet du skal igang med:-)Takk for koselig kommentar i bloggen min.Skjerfet med ringer er enkelt å hekle.Det eneste er at når du begynner å sy sammen ringene,kan det virke litt kronglete og rotete.Men det blir fint når det legges rundt halsen,med nålen på.Lykke til:-)