6. juli 2007

Sommerveske og ny følgesvenn....

"Sommerveske." Sydd i samme stoff som kosmetikkpungene. Et litt kraftig bomullsstoff. Mønsteret er fra boken til Lise Bergene; Vesker og bager sy dem selv. Vesken er den samme som pryder bokens forside. Jeg har sydd en liten lomme med glidelås i min, og foret er løst. Vesken er quiltet med svakt buede vertikale linjer.



Jeg har fått meg ny symaskin :o) Det tar litt tid å bli kjent med en ny maskin, og særlig når den har et helt hav av funksjoner som min gamle ikke har. Så langt er jeg fornøyd, men vi må jo bli litt bedre kjent....
Ott-lite lampen er jeg VELDIG fornøyd med. Dagslys er jo det beste arbeidslys, så med denne kan man sitt oppe å sy leeeenge....

5 kommentarer:

Timotei sa...

Har sydd akkurat den samme veska jeg også, bare i annet stoff! Din ble veldig fin!(Tror jeg hadde bilde av min på bloggen i august eller september i fjor).
Gratulerer med ny symaskin også!

Anonym sa...

Kjempeflott veske, og gratulere så mye med ny symaskin.

Rita Tjelta sa...

Heisann,takk for hilsenen i bloggen min. Koseligt å treffe på bloggere fra nærmiljøet,er selv fra Randaberg.
Veska di ble kjempefin. Og lykke til med den nye symaskinen. Jeg kjøpte meg ny ifjor sommer,og bruker den så å si hver dag.
Legger deg til blogglista mi,hvis det er ok for deg.
PS. der er og en quiltebutikk i Randaberg sentrum,enn så lenge.

Anonym sa...

Vesken ble nydelig,akkurat passe størrelse og fint stoff.
Gratulerer med nymaskinen,er i tenkeboksen selv hvilken type jeg skal kjøpe meg.

Anonym sa...

Så fin veske, nydelige farger! Takk for kommentar i bloggen min, og det er bare moro om du linker meg :) Legger deg til hos meg også!