1. des. 2007

Ruskeposer..


Da har jeg kommet igang med noen julegaver. Var ikke helt sikker på om jeg skulle vise dem frem, men ingen av dem har jo noe navn på... :o)
Disse ruskeposene er veldig greie å sy, og så er det jo så artig å kunne dekorere dem.
På posen over har jeg applikert på et hjerte og dekorert med små "stener" som strykes fast. Sauen ble med etter avstemning :o





Denne posen er på innsiden kledt med et stoff med knapper på. Fant dette motivet og da passet det jo godt med en saks og et par knapper.



Ønsker dere alle en fin adventstid.

2 kommentarer:

Alma Merethe sa...

Å så mange fine ruskeposer du har sydd. De var bare flotte.
Du får ha ei fin Adventstid du også.

Ser at du også får en melding om å lage filen, hvis man trykker på bildet. Tror personlig ikke det er rett. I går fikk eg også det, måtte laste det opp i Images scack. For hvis du undersøker videre får du mesteparten av bildene som ligger på din PC. Det fikk eg på min i går. Anbefaler deg til å laste dem opp i noe annet. Skulle bare si i fra til deg. Du er ikke den eneste. Funnet flere og flere. Tror ikke dette bra. Det er sikkert en feil i fra Blogspot.

Klæm fra Merethe.

PS: hvis du vil skal du bare slette meldingen min etterpå.

@afjo72 sa...

Så flotte poser, tipper det blir noen fornøyde mottakere av disse :o)

Ha en fin førjulsuke!!