6. sep. 2008

Juleforberedelser....


Det er nå 15 uker igjen til jul. På Quilt i Norge er vi en gjeng som syr disse spisebrikkene som Annaka har designet. "Heisan og Hoppsan". Spisebrikkene er inspirert av "Musevisa" og det er 6 ulike brikker. Vi begynte i sommer (i juni) , så da skulle det vel være en mulighet for at brikkene blir ferdige til jul.


Jeg har applikert alle ostene på, frihåndsquiltet på dem og har såvidt begynt på applikeringen av musene. Mye jobb, men du verden så koselig. Tenkte at jeg skulle gjøre et par av dem klar nå i helgen, men jeg skal gjemme lukkekant, knapper og brodering av musehaler til Quiltekafeen på tirsdag.
Hva kan jeg si?.. Jeg er i rute!!! God helg til dere alle !

5 kommentarer:

Elin sa...

Det er nok mykje arbeid på desse, skal sjå om eg kan få sydd nokre før jul. Eg held på med juletreteppet, blir du med på det?

Anonym sa...

Disse er en av mine favoriter, dette mønstret var det første eg kjøpte av AnnAKa da eg begynte å sy. Men det er bare tatt opp å leste på. Men men, vi får se...

De ser veldig flotte ut allerede hos deg.

Ha en fin fin kveld videre!!

Anonym sa...

De var skikkelig søte!

Nissestien sa...

Dette ser lovende ut! Det blir spennede å se når alle er helt ferdige. Du har en enorm kapasitet - jeg skjønner ikke hvordan du får tid til alt. Ha en fortsatt god og kreativ helg.

Anne Heidi sa...

Så fine de blir! Dette er nok et av de søteste julemønstrene jeg vet om! Kos deg med syingen :-)