3. okt. 2008

Høst..


Høsten er en hærlig tid. Jeg har ordnet meg med nytt strikketøy. En vest med "norskstrikk" i deilig myk Alpakka fra SandnesGarn.

En koloss av en peis delte stua vår i to. Om vinteren ga den god varme og ellers i året fungerte den utmerket som oppsamlingsplass..... ;O) Her om dagen gikk vi løs på den med slegga, og nå står bare pipa igjen.
I neste uke kan vi fyre opp i en ny flott peis....jeg gleder meg...


For et par dager siden fikk jeg denne spreke oktoberlappen fra Jogusi. Helt super!
I helga er det Vestlandstreff for Quiltere "her" i Stavanger. Gleder meg til å se hva som rører seg der. Ønsker dere alle en God helg!!


4 kommentarer:

Yvonne sa...

Så spennende med ny peis. Oktoberlappen er kjempefin. Vesten ser skikkelig fin ut.

Yvonne
www.fjellvang.no/quilt

Anonym sa...

Ja høsten er fin tid :o) Ser du har begynt å strikke en flott vest..selv får jeg garn i morgen og skal i gang med genser til meg selv, også det i fin alpakka. Gleder meg!

Ha en fin helg!

LAPPEQURI sa...

Hei spennende med oktober lappen din:-)
Hvordan fikk du til slik at dine favoritter ble slik at de kom etter rekkefølge på hvem som har lagt inn innlegg. Genialt:-)
Så no må e på di n side ett par gang for dag??????
Ha ei fin og kreativ helg

kreaLIV sa...

Så flott vest, helnorsk mønster, ja det er koselig med høsten, mørke kvelder og nytt strikketøy, kos deg.