8. okt. 2008

Lucky me....


Lørdag var jeg innom på Vestlandstreffet som jeg fortalte om litt lengre ned på siden. Der var det mye fint å se. Jeg handlet litt også. Bl.a en "in the ditch" fot til symaskinen. Greit med sånne treff. Man lærer jo litt og så får man jo mengder av inspirasjon. Kanskje jeg skulle melde meg inn i Quiltelaget?...
Anyway... jeg tok et par lodd før jeg dro hjem. Å se hva jeg vant!!!
Linjal, skjærekniv med ekstra blad og en liten saks. Alt fra Fiskars. Utrolig!!


Et nytt hvitt ark (?)
Jeg har ordnet "bunnen" klar til en løper. Som du ser er den helt lys.
Jeg har tenkt å applikere noe på, og har allerede endret mening om hva, et par ganger. Et hvitt ark har ingen begrensninger, men et hav av muligheter....

10 kommentarer:

TINA sa...

Heldig du visst! ;)
Takk for sist, svært givende - og ikke minst koselig!
Snart igjen tror jeg ;)

Elin sa...

Så heldig du var! Kunne vore kjekt å få tilbakemelding på den In the ditch-foten, om den er god eller ei.

Mor Kari sa...

Så heldg du var, som vant så fine ting.
Håper vi får se den nydelige løperen, når den er helt ferdig.
Håper det er greit at jeg linker deg.

LAPPEQURI sa...

Gratulerer:-)
Anbefaler degh å melde deg inn i ett quiltelag/klubb. Man blir så innspirert av hverandre og heldig vis aldri utlært;-)
Ha ei fin uke

Anonym sa...

Spennende med hvite ark - må nok følge med å se hva det blir ut av løperen. Morsomt å vinne litt i lotteri - og dette var jo veldig nyttige saker.
Ha en fin dag :o)

Linda sa...

Hei Tine!så bra,masse flott du vant.
Medlemskap i quiltelaget er å anbefale.Morro å møte andre kreative damer.Ranveig fra Kreativ
Quilt var på Vestlandstreffet å holdt kurs.Hun har masse ideer,ta en titt på nettbutikken deres.
Flott høstduk i forgje innlegg.
God helg!Hilsen Linda :))

Nissestien sa...

Ja, du klarte det du! Å Vinne!
Det skal bli spennende å se hva det blir av duken! Høstduken din var kjempefin - du er alltid så flink med farger. Takk for hilsen til bursdagen min.
Ha en fin helg, så snakkes vi!

Mari sa...

Hei.
Synes absolutt du skal melde deg inn i et quiltelag..Du er hjertelig velkommen til oss i Rogaland Quiltelag.Vi har møte på Onsdag kl 1930 på Varatun Gård.
Ps. Jeg vant ikke! uhu
Ellers godt fornøyd med Vestlandstreffet.
Håper å se deg på onsdag. Ta kontakt med med,hvis du kommer.

LAPPEQURI sa...

Hei igjen
Du vant mitt 10000 besøkende besøk:-)
Send meg en mail med din adr
Ha en fin dag

Inger sa...

Så heldig du har vært som har vunnet. Både på vestlandstreffet og hos Lappequri.

Spennende med hvite ark. Må følge med her for å se hva du tryller fram. Ha ei riktig fin uke.