30. jan. 2009

A Tisket, A Tasket.. Blokk 1





Dette er blokk nr.1 fra Bunny Hill Designs. "A Tisket, a tasket, 12 months of baskets.."
Hver måned legges det ut en ny gratis blokk på deres side, som du kan laste ned.
Jeg synes denne var så koselig. Litt håndsøm er jo greit innimellom ;O)

Takk for tipset Anni.

4 x 5

Steinbokkjen. Maledilla og Alma Merethe har utfordret meg med denne;

4 favoritt program på TV: House Grey's Anatomy Mesternes mester Danske drama-serier..


4 ting jeg gjorde igår: Gikk tur, Strikket, Bakte.... og på kvelden traff jeg andre medlemmer av foreningen for de med rastløse og kreative hender ( kollegaer på jobb, som også ser poenget i å strikke, sy etc...)


4 ting jeg ser frem til: tilbringe vinterferien i firmahytte på fjellet. Våren. Sommeren.Kreative stunder ved symaskin

4 favoritt restauranter: Jeg liker meg godt på indiske og greske restauranter.

4 ting på ønskelista: At alle som ønsker å endre verden, ser at de må starte med seg selv.

Suksè på alle plan! Hytte.. å leve i flyten....

Tar du utfordringen?


Denne siste er til å spre videre..

Ønsker dere en God Helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!!
Tack för tipset om Bunny Hills Design....där var det mycket fint...Ha en fortsatt fin dag och helg.....
Kram
Mia

pip sa...

Så fin din blok er blevet, bliver spændende at følge medher, overvejer om jeg også skal gå i gang med at sy på denne BOM.