15. feb. 2008

Duk av rester.


Resteduken har fått tittekant, men ingen applikasjon. Tror kanskje det hadde blitt litt mye..
Den måler 42x42 cm.



Jeg har investert i et nytt skjæreunderlag. Neida det gamle var ikke utslitt, men jeg har stor sans for det praktiske, og det kan man kalle dette. Skjærebrettet som består av 6 kvadrater, pusles enkelt sammen og tar ikke særlig med plass. Det mest geniale er at om de settes sammen etter hverandre er det en grei sak å renskjære lange løpere. Et minus er at det er litt glatt. Brettet har jeg kjøpt hos Liz på Kaktusquilts.



Disse to håndklærne og en kjøkkenklut (les kopptua) fikk jeg i posten idag. Det er mamma som har gått løs på restegarnet sitt. (eller var det kanskje mitt?..)I tillegg til å være fine, er håndklærne veldig gode å tørke seg på. Tusen takk mamma !
Er spent på hvordan kopptua er...
Nå er helgen her, og neste uke er det vinterferie her på vestlandet. Ønsker dere alle en riktig god helg, og takk for alle fine kommentarer som dere legger igjen.

5 kommentarer:

Sølvis blog sa...

Flotte håndduker og kluter du har fått. du spør om stoff-forbruk på teppet mitt. la inn svar i kommentarfeltet i min egen blogg. ( solvi01.blogspot.com) Du har ikek tilgjengelig mailadr så jeg fikk ikke til å svare deg direkte.
Sølvi

Anonym sa...

Fin brikke og fine tuer.Eg fekk pusleskjerebrett på bursdagen min i fjor,veldig praktisk.Synest og det er veldig glatt,håper noken har ein ide korleis ein løyser det problemet.God helg.

pip sa...

Fin lille dug du har syet, hvor er det et smart skærebræt, det må være nemt at tage med sig på kursus.

Steinbokkjen ;o) sa...

Koss gjekk da m kopptua mon tru! Håpa du stor kosa deg m vinterferie! klem

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempefin duk og løper!
Ha en strålende og kreativ uke! :O)